Serum Vitamin ACE

Serum Vitamin ACE  untuk merawat kulit yang rosak terutamanya akibat penggunaan bahan kimia yang merbahaya yang banyak terdapat dalam produk- produk kecantikan yang terdapat dalam pasaran sekarang.

Kesan putih yang cepat dan kulit yang licin dalam beberapa hari itu adalah kerana terdapatnya bahan kimia merbahaya seperti merkuri dan hydroquinon....yang menyebabkan sel kulit mengelupas dengan cepat.Contoh nya jika kita guna produk tersebut dan terasa pedih ...itu tanda bahan2 tersebut banyak dalam produk itu.

Serum Vitamin ACE diperkaya dengan vitamin A, C Dan E untuk memperbaiki she kulit yang rosak akibat keradangan tersebut, menganjalkan dan mengurangkan garis2 halus / kedut di kulit.Dirumus dari bahan semulajadi yang selamat dan sihat untuk kulit.

Produk yang berasaskan bahan semujadi memang mengambil masa untuk menampakan kesannya kerana ia memberi peluang pada sel kulit untuk pulih dengan sendiri tanpa memaksa sel kulit tersebut.

Oleh itu beralihlah kepada produk2 yang berasaskan natural untuk kesihatan yang berpanjangan....Zash Beauty ..CANTIK DAN SIHAT...

Senyum selalu...:)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

MINYAK RAMBUT4 in1