SABUN MADU KELULUT.....

KEBELAKANGAN NI BANYAK PERMINTAAN UNTUK MEMBUAT SABUN MADU KELULUT..


KENAPA MADU KELULUT?
APA KEISTIMEWAAN NYA?

Antara madu yang terbaik untuk diamalkan adalah madu kelulut kerana kajian Institut Penyelidikan dan Kemajuan Pertanian Malaysia (MARDI) juga menunjukkan madu lebah kelulut mengandungi pelbagai jenis asid fenolik yang berguna untuk manusia.

Tambahnya, komposisi komponen flavonoid dan finolik juga tinggi berbanding dalam madu kelulut tersebut selain berupaya membantu penghidap gastrik untuk berpuasa.

Kandungan dalam madu kelulut seperti asid p-coumaric sebagai contoh mengandungi bahan antioksidan yang tertinggi dan dipercayai mampu membantu mengurangkan risiko kanser perut dengan mengurangkan pembentukan bahan nitrosamin (karsinogen) diikuti asid protokatechuik dan asid vanilik manakala asid fenilpropionik, sejenis bahan utama madu kelulut juga dikatakan mampu membantu mengurangkan enzim cyclooxygenase-2 (COX-2) yang menyebabkan pembentukan radang semasa perkembangan kanser usus besar.

Kerana kandungan antioksidan yang tinggi inilah maka SABUN MADU KELULUT dihasilkan. 

Kulit lebih cantik, bersih , awetmuda dan lembut. Kandungan Vitamin A dan E dalam madu  kelulut mampu merawat kulit2 yang rosak agar lebih cantik secara semulajadi.

Kesan jerawat dan jeragat makin pudar dengan penggunaan yang teratur.

SABUN MADU KELULUT
BERMINAT BOLEH WHATSAPP...

0175284257..
(LIZA)

Comments

Popular posts from this blog

MINYAK RAMBUT4 in1